2 wedding and a... - Reisverslag uit Port Louis, Mauritius van Raaghnie Autar - WaarBenJij.nu 2 wedding and a... - Reisverslag uit Port Louis, Mauritius van Raaghnie Autar - WaarBenJij.nu

2 wedding and a...

Door: raaghnieisweg

Blijf op de hoogte en volg Raaghnie

08 Juli 2011 | Mauritius, Port Louis

..nou ja en nothing. Hoi, het weekend staat weer voor de deur en ik heb al een lange tijd niks van me laten horen. SHAME!!! Andere shame, big shame, was dat ik pas na 4 maanden eindelijk postkaartjes heb gestuurd. Ik hoop dat jullie ze gehad hebben. Zoals ik al zei het weekend staat voor de deur en ik ben uitgenodigd voor 2 trouwerijen die een heel weekend in beslag nemen. Voor zover ik heb kunnen waarnemen trouwen mensen hier liever niet in de zomer. Iemand vertelde dat dat is, omdat er in de zomer een grote kans op cyclonen is.

Helaas is het hier geen zomer meer.
Niet omdat ik zo graag op een cycloon zit te wachten, maar omdat het hier ook
koud kan zijn. Kennen jullie dat november-/decembergevoel waar je vroeg in de morgen je bed uit moet voor werk of school, maar dat elk minuutje langer in je bed bijna heilig is??? Dat gevoel heb ik tegenwoordig hier, elke morgen! En het is niet echt koud of zo, 20 graden. Maar als je het zomerse 30 graden gewend bent krijg je toch kippenvel in de ochtend. En ga je er bijna over nadenken om een 2 laken te nemen. Ik heb het nog niet zover laten
komen. Ik draag nog steeds korte broeken en shirtjes. Wie had ooit gedacht dat mensen hier op Paradise Island jassen dragen, Of coltruien in de kast hebben??? Nou ik in elk geval niet.

Verder heb ik goed nieuws!!! Niet alleen is mijn kleine, lange zusje geslaagd voor haar MBO, ik ben geslaagd voor mijn Open Water!! WT* is dat nou weer?! hoor ik je denken. Open Water is de eerste level in scuba duiken. Een internationale organisatie, genaamd
PADI heeft verschillende courses, trainingen met bijbehorende levels. Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste level behaald. Jeeeeeeyyy!!! Morgen al het papierwerk doen en dan wachten op mijn pasje, het bewijs. Iedereen die ooit wat te zeggen had, over dat ik geen zwemdiploma heb, IN YOUR FACE!!!

Inmiddels is het shoppen ook al begonnen. Voor jullie het weten ben ik weer thuis!! En ik kan natuurlijk niet met lege handen aan komen zetten. Vandaar! Heb ik inmiddels al een vakantieadres gevonden voor m'n nani? Helaas, geen aanstaande mauritiaanse kleinschoonzoon. Wow dat is een mond vol! Oke dat was een korte update vanuit Mapou, ja ik zit gewoon te bloggen tijdens het werk. Shame!! Ik ga nu maar eens werken.

Dikke kus en bedankt voor het lezen.

Raaghnie

ps. Jullie hebben geen idee hoe groot mijn verlangen is naar een normaal broodje kaas!!

  • 08 Juli 2011 - 05:56

    Raaghnie Autar:

    nog een SHAME!! tis natuurlijk 2 weddingS.. sorry foutje!!

  • 08 Juli 2011 - 11:37

    Emmiej:

    ik heb geen kaartje gehad....
    en ik dan?
    x,madhewie

  • 08 Juli 2011 - 14:28

    Vissie:

    Sooooooooooooooooooooooo, 2 trouwerijen en klagen met 20 graden :s... SHAME :P

    Maar ja, ik heb ook goed nieuws, ik ben geslaagd voor beveiligerniveau Aikido (vechtsport), ik mag mond op mond beademenen :P en ik mag pleisters plakken en brandjes blussen :P

    Eindelijk kunnen we gaan zwemmen :P

    en thx voor de kaart ;)

  • 09 Juli 2011 - 11:37

    Mommie:

    Gefeliciteerd met Duikdiploma. ik ben trots op je
    leuke stuk om te lezen.
    Koning Loewie en ik hebben samen genoten met dit stuk en we tellen stilletjes ook samen de dagen af.

  • 11 Juli 2011 - 06:39

    Raaghnie Autar:

    hey emmiej.. ik heb jou ook een kaartje gestuurd hoor.. naar jou eigen crib.. heb je al gecheckt????

    yooooow macherieee :D goed mang!! ik ben trots op je..

    mommiej.. nog 17 dagen.. en ik wil niet terugkomen :( ik wil hier blijven tis hier awesome..!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mauritius, Port Louis

Stage in Mauritius

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2011

Awesome weekend!!

08 Juli 2011

2 wedding and a...

20 Mei 2011

Wat spook jij daar allemaal uit?

20 April 2011

Goed nieuws!

15 April 2011

Roomies
Raaghnie

Actief sinds 04 Feb. 2011
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 32126

Voorgaande reizen:

23 Februari 2011 - 28 Juli 2011

Stage in Mauritius

Landen bezocht: