Goed nieuws! - Reisverslag uit Port Louis, Mauritius van Raaghnie Autar - WaarBenJij.nu Goed nieuws! - Reisverslag uit Port Louis, Mauritius van Raaghnie Autar - WaarBenJij.nu

Goed nieuws!

Door: raaghnieisweg

Blijf op de hoogte en volg Raaghnie

20 April 2011 | Mauritius, Port Louis

DE FOTO'S STAAN ONLINE!!!! Ja ik weet het, sorry dat het allemaal zolang moest duren. Mauritiaanse tijd heet dat. Maar voordat je ze gaat checken lees eerst dezen blog uit.

Ik wil jullie namelijk wat vragen. Als jullie een vraag hebben, een leuk onderwerp hebben of zo iets, laat het me weten. Kortom als je een blogverzoek heb, hoor ik het graag in een reactie hier beneden. Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen??? Ga dan naar mijn vorige blog!

Okay, dan nu de foto's. Ga naar www.picturetrail.com/raaghnieisweg en check them out!!! Vergeet geen reactie achter te laten in het gastenboek.

Thanks voor het lezen en ik hoor graag waar jij nog meer over leest.

De groeten uit Labourdonnais, Mapou (daar waar ik stageloop)

Kuzzies Raaghnie

  • 25 April 2011 - 18:59

    Bart:

    Super leuke foto's Raaghnie nu nog eentje met jou aan het werk :)

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mauritius, Port Louis

Stage in Mauritius

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2011

Awesome weekend!!

08 Juli 2011

2 wedding and a...

20 Mei 2011

Wat spook jij daar allemaal uit?

20 April 2011

Goed nieuws!

15 April 2011

Roomies
Raaghnie

Actief sinds 04 Feb. 2011
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 32125

Voorgaande reizen:

23 Februari 2011 - 28 Juli 2011

Stage in Mauritius

Landen bezocht: